Paspoorten en Györ

20 mei 2015 - Gyor, Hongarije

Jo napot (dit betekent hallo) kanjers van groep 2,

We hebben weer een gezellige dag achter de rug. Vanmorgen moesten we weer vroeg opstaan want we vertrokken om 8.00 ’s morgens naar een school. Het ontbijt vinden we heel erg lekker, Pompom eet altijd een eitje en een lekker croissantje! Ik heb ook een eitje gegeten en een broodje gezond.

De school waar we op bezoek waren was heel groot. Juffrouw Joyce en Maartje wisten jullie dat ze hier op 613 kinderen 75 juffen en meesters hebben?

Dit was best een speciale school want hier zaten veel kinderen met een talent. Bijvoorbeeld sport zoals voetballen of zwemmen. De school had namelijk ook een zwembad.

Eerst gingen we bij een muziekles kijken in groep 3. Dat was heel leuk en de kinderen deden hier heel goed mee. Deze kinderen hebben ook voor mij en Pompom een dansje voorgedaan. Ik heb het gefilmd voor jullie zodat jullie dit dansje ook eens in de klas kunnen doen! Zo leren jullie Hongaars dansen! Ik zal ervoor zorgen dat juffrouw Stella dit eens met jullie doet.

Daarna moesten we een les geven aan kinderen van 12 jaar. In deze klas zaten alleen maar jongens en deze jongens waren allemaal goed in voetballen! Pompom heeft mij goed geholpen bij deze les. Weten jullie wat we gedaan hebben? We hebben jullie paspoorten gegeven die jullie met juf Stella hebben gemaakt en 3 kinderen hebben ook het paspoort voor jullie gemaakt!
Pompom heeft me goed geholpen en de kinderen vonden hem super leuk!! Ze wilden graag met hem op de foto. Gelukkig was Pompom niet meer bang!

Als laatste hebben we een rondleiding gehad in de stad Györ. We hebben veel gezien en wéér ijsjes gehad!! Hmmmmm, dat vinden we zo lekker!!

We hebben veel foto’s gemaakt dus jullie kunnen lekker meegenieten!

Ciaaaaaa (doei) Bella en Pompom!!

Xxxx

1. Mama van Demi:
    20 mei 2015
    Wat een leuke foto's van jullie!
    Jullie genieten zichtbaar !
    Erg leuk om mee te kunnen lezen wat jullie meemaken in Hongarije!
    Heel veel plezier nog!
  2. Alle kinderen van groep 2:
    21 mei 2015
    Hoi PP en Bella,

Hoe gaat het?
    Hebben jullie het nog leuk, vraag Reva?
    Luke mist je heel erg.
    Smaakte het ijsje lekker vraagt Joanna?
    Niet teveel anders krijg je buikpijn zegt Thomas!
    We zijn benieuwd naar het dansje, wij leren juf Stella dan het Tante Ritadansje.
    Thomas vraagt of je engels praat en verstaat daar?
    Veel plezier

Ciaaaaaa groep