T regent piepensjtelen

21 mei 2015 - Gyor, Hongarije

Jo napot groepje 2,

Pompom en ik zijn kledder, kledder, kletsnat!
Vandaag regende het bijna de hele dag. Gisteravond was er zelfs een storm met bliksem! Pompom kroop er wel eventjes voor onder de deken maar we hadden lekkere chipies dus het was eigenlijk wel gezellig.

Vanmorgen zijn we weer naar een school geweest. Helaas zitten de kleuters hier in Hongarije op een aparte school dus daar konden we niet gaan kijken. We zaten vandaag in groep 6. Deze kinderen waren aan het knutselen maar Pompom en ik vonden dat jullie soms nog mooier kunnen knutselen!
Pompom is nog eventjes op de foto gegaan op een grote tafel in de Hongaarse Pabo (juffen en meester school) en daarna moesten we naar een lang vehaal luisteren. Niet doorvertellen maar Pompom en ik waren zo moe dat we heel erg onze best moesten doen om niet in slaap te vallen. En als de andere mensen ons niet aantikten waren we echt in slaap gevallen.. echt waar..

Wisten jullie dat alle kinderen hier twee vingers opsteken als ze iets willen vragen?

Reva we hebben het nog steeds leuk! We vinden het heel erg jammer dat we morgen alweer naar huis moeten..
Joanna de ijsjes was heel erg lekker! Vooral het bolletje Fanta!! En Thomas je hebt inderdaad gelijk, geen ijsjes meer. Maar wel elke dag een heerlijk toetje!
En Thomas we praten hier ook Engels want Hongaars kunnen we niet praten.. Pompom praat ook Engels. Hij kan al yes, no en thank you zeggen.

Oh en binnenkort gaan jullie ook een beetje Engels leren!

Jongens en meisjes dit is ons laatste verhaaltje want morgen moeten we al heel vroeg op staan om naar huis te vliegen.. We vertrekken om 7.00 en hebben om 12.00 het vliegtuig naar Brussel.
Pompom kan niet wachten om jullie weer te zien!

Cia en tot donderdag!!

Bella en Pompom

Oh wisten jullie dat Pompom hier nieuwe vriendjes heeft gemaakt, hij staat ook met een nieuw vriendje op de foto!

1. Alle kinderen van groep 2:
    22 mei 2015