Een dagje Boedapest

18 mei 2015 - Gyor, Hongarije

Halloooo groep 2,

Waaauw, we zien net dat jullie iets geschreven hebben onder onze blog. Wat leuk zeg! En ook de mama van Demi, wat gezellig!!

We hebben héél erg goed weer gehad vandaag. Alleen maar zon en 24 graden! Ik ben zelfs een klein beetje verbrand, dus morgen moeten we ons goed insmeren. Morgen wordt het zelfs 29 graden, dat lijkt wel zomer. Dat vinden we wel warm hoor..

Vandaag zijn we de hele dag in Boedapest geweest. Eerst gingen we met de tram naar Boeda. Deze tram was onder de grond! We zaten dus in het donker en die ging suuuuper hard. Pompom vond het heel leuk want hij was ook nog nooit in de tram geweest.
Daarna gingen we met de bus naar Pest. Daar lagen mooie kerken en gebouwen en een super mooi uitzicht. Wat konden we ver kijken zeg! Pompom wilde graag op de foto met een mooi gebouw en toen gebeurde er iets geks. Een meneer vroeg aan mij of hij ook een foto van Pompom mocht maken want hij vond hem zo leuk uitzien. Pompom vond dat wel leuk en dat mocht van hem.
Pompom is nu dus een fotomodel! hihi

We hebben ook nog lekker gegeten en gedronken. Wisten jullie dat Pompom al zijn boterhammen opeet binnen de tijd? Wat een kanjer!

Tenslotte gingen we om 17.00 met de trein naar Györ. Nu liggen we weer in een ander hotel!
Pompom was wel moe geworden van de lange reis dus toen mocht hij de laatste 15 minuten bij mij op mijn rug!

Morgen gaan we naar school hier in Hongarije, eens kijken of het hier net zo gezellig is als bij ons in de klas.
Maar we blijven hier niet hoor want wij missen jullie ook heel veel! Pompom kan niet wachten om jullie weer te zien!

Dikke kus, Bella en Pompom

1. Mama van femke:
    18 mei 2015
    Hoi Pompom en Bella.
    Wat super leuk dat jullie op vakantie zijn, en wij mogen meegenieten van jullie belevenissen. Femke gaat ook altijd graag op vakantie en drinkt dan in Ameland een apollo-tje. Dat is een heerlijk drankje in een klein borrelglaasje. Wat drinken ze in Hongarije?

Heel veel groetjes van de papa en mama van Femke.
  2. Bella Vrolings:
    18 mei 2015
    Hallo mama van Femke,

Wat leuk dat jullie ook op onze blog hebben gekeken zeg!
    Pompom drinkt veel ice-tea met perzik smaak en ijsjes. We hebben een heel groot ijsjes gegeten vandaag maar helaas hebben we geen foto gemaakt..

Groetjes, Bella en Pompom
  3. Alle kinderen van groep 2:
    Hoi PP en Bella,

Wat een schitterende foto's en wat een mooi weer.
    Nemen jullie de zon ook mee terug? Die kunnen we wel gebruiken.
    Wat een mooie gebouwen! Durfde je zo hoog Pompom?
    Tot snel weer, ik ga Raf even de fles geven.
    Doeiiiiiiiiiiii
  4. Alle kinderen van groep 2:
    Hallo lieve Pompom en Bella,
    Wij genieten van de mooie foto's van jullie. Wat maken jullie veel mee zeg en wat een heerlijk weer!
    Manar wilt graag weten, of jullie een mooi hotel hebben? Thomas en Jayden missen Pompom heel erg. Joanna vraagt, hoeveel bolletjes ijs het waren...? Wij hopen dat er nog veel mooie foto's van jullie komen. Kijk goed uit en een dikke knuffel voor jullie allebei. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, groep 2
  5. Bella Vrolings:
    Hallo allemaaaal,

Manar wij hebben nu ook een leuk hotel. Beetje klein maar gezellig! Morgen maak ik wel een foto voor jullie! Het ontbijt is super lekkerrr.

Thomas en Jayden Pompom mist jullie ook!!

Joanna wat een goede vraag! Ik had 2 bolletjes maar Pompom had er 4! Veel he!!

Wij sturen een kus door de lucht naar jullie: daar komt die 1...2....3.... xxxxxxx

En juf Maartje,
    Pompom durft hier alles! Hij is echt stoer!