Voor de eerste keer vliegen!

17 mei 2015 - Budapest, Hongarije

Hallo allemaal!!

Wat een spannende dag was het vandaag zeg!
Pompom kon bijna niet slapen vannacht want vandaag ging hij voor het eerst met het vliegtuig!

Om 7.00 's morgens waren we al op het vliegveld met onze koffers en rugzakken. Dat vonden wij ontzettend vroeg!
De koffers moesten we toen afgeven bij een balie maar de rugzakken mochten gelukkig mee het vliegtuig in. Deze rugzakken werden wel nog door de mensen van het vliegtuig nagekeken want we mochten geen scherpe dingen het vliegtuig meenemen.

Maar groep 2, ik ben een beetje dom geweest! Want ik kreeg niet meteen mijn rugzak terug.. De meneer moest mijn rugzak helemaal nakijken.. Oei, oei, dat vonden Pompom en ik toch wel een beetje spannend hoor. En wat had ik per ongeluk gedaan? Ik had mijn schaar in de rugzak gedaan en dat mag natuurlijk niet! Die heb ik toen weg moeten gooien.. Gelukkig begreep de meneer dat het een vergissing was en mochten we toch het vliegtuig in!

Pfjieeew.. wat ben ik toch een oellewapper!

In het vliegtuig vond Pompom het héééél erg spannend! Maar hij was wel stoer hoor want hij durfde gewoon uit het raampje te kijken! Wat een kanjer!
Toen we in Hongarije geland waren riep hij keihard door het vliegtuig: NOG EEN KEER!!
Hahaha, alle mensen in het vliegtuig moesten een beetje lachen.. die gekke Pompom.

Wat een avontuur voor Pompom maar nu zijn we heel erg moe, op naar morgen!

Dikke kus, Bella en Pompom

1. Alle kinderen van groep 2:
    Hoi Pompom en Bella,
    Wij missen jullie heel erg.....!
    Hoe gaat het met jullie?
    Hebben jullie mooi weer, wij wel! Hier schijnt de zon.

Groetjes van alle kinderen in groep 2
    xxx
  2. Mama van Demi:
    18 mei 2015
    Super Pompom en Bella!! Wat een avontuur! Heel veel plezier in Hongarije!
  3. Mama van keyshyno:
    leuke fotos . Fijne vakantiee
  4. Bella Vrolings:
    18 mei 2015
    Wij missen jullie ook heel erg!
    We hebben heel lekker weer, de hele dag zon en 24 graden!

Morgen zelfs 29 graden.. poe poe..

Dankjewel mama's !!

Groetjes, Bella en Pompom